:D

Jag känner att jag inte haft tid eller ork att skriva i min blogg.
Har börjat lära känna en ny människa (mycket trevligt) och har mest hållt på med annat.
Kanske borde börja fundera på vad man ska handla till halloweenfesten.

Nåja, nu kör jag en Wixan och skriver lite snabbt här innan jag ska iväg på andra saker.
Ska fika med syrran, och igår fikade jag med Hedda.
Jag förstod aldrig det där med fikande innan, det var som ett mysterium.
Men nu har jag förstått hur mysigt det är.
Det är väldigt dyrt dock, om man nu väljer att äta sig mätt eller dricka något speciellt.
Annars kan man sitta där tre timmar och smutta på sin kopp kaffe som kostar 15 kr.

Tror jag kör på det sista



Förresten så trodde jag det var fredag idag.
Var så jädra bra stämning på jobb, alla var verkligen glada och skrattade hela tiden.
Varför måste ni lura mig?
Man är aldrig glad en torsdag!

Kommentarer
Postat av: Wixxx

Jo, när man lägger sig på torsdagskvällen och vet att man vaknar upp en fredag :) För övrigt trodde jag också att det var fredag idag, folk har varit i en riktigt skön stämning hela dagen :)

2009-10-22 @ 22:22:09
URL: http://wixan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0