Getpung och kräk

Jag vet inte riktigt varför, men  Vince Vaughn, Owen Wilson och Will Ferrell gör mig illamående.
Så illamående att jag måste ta fram en hink, som jag då sätter brevid soffan utifall jag skulle kräka.
Jag vet inte om det är deras dåliga skådespel, fula frisyrer eller sneda näsor som gör mig mest äcklad.

Hur som helst så är det en sjuhelsikes tur att de ofta är med i samma film/filmer, för då kan jag dra slutsatsen att filmen måste suga getpung, och ignorerar då fullständigt denna filmrulle.
Men de få tillfällena då filmen faktiskt verkar ha ett lovande manuskript eller regi tvekar jag ändå.
Det brukar räcka att kolla in trailern.
Nen det har hänt att man suttit där i 2 timmar och lidit sig igenom deras dåliga skådespel, efter att ha blivit lurad av någon kompis som intalat en att filmen faktiskt är sevärd.

Och det värsta är när man fattat tyckte för någon gammal halvmysig komediserie, vem dyker liksom inte upp som en böld i röven, såhär i mitten av serien?
Jo, valfritt bajs från denna trio.
Denna trio må vara bland de sämsta USA har att erbjuda.




Eller nej, förlåt mig, jag glömde ju Ben Affleck..

Kommentarer
Postat av: Emilia

Gillar du inte wedding planners? det är ju både vince vaughn och owen wilson..

2009-10-28 @ 00:45:51

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0