In med bollen iiiii mååååål

Simon säger:
nu jädrrrar
ska kolla till min pajdeg
den jäser

Slusk säger:
aight

Simon säger:

den ser stooor ut

Slusk säger:
och paj, det var väl pizza?

Simon säger:
oj
pizzadeg  
jag och mitt pajande

Slusk säger:
you got pieeees on your braaaain

Simon säger:
pajdeg ska inte jäsa  
hahaha
ja
men markus
nu är fältet ditt

Slusk säger:
nä fy så tokigt det vore, tihihihi  

Simon säger:
bollen ligger framför din sko
sparka in den i mål?

Slusk säger:
vad yrar du om?  

Simon säger:
hon är ju ledig nu när jag sitter på avbytarbänken
bara go for it!

Slusk säger:

¤CENSUR¤ ? xD
nowai man

Simon säger:
nej, Gandalf  
haha, JA

Slusk säger:

nån självrespekt har jag fanemej

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0