Michael Jackson lever

Hedda says:
jag skapar bra matkonst
jag får laga mat åt dig någon gång så får du se

Simon says:
men, du behöver inte mobba mig  

Hedda says:
men jag menar inte så silly

Simon says:
det är som om Michael Jackson skulle läxa upp Lady Gaga

Hedda says:
jag tycker det är kul å laga käk
men han är död

Simon says:
den passionen saknar jag helt
va, är han död?
när fan dog han?

Hedda says:
du skojar va?

Simon says:
du skojar ?

Hedda says:
du skojar med mig ?

Simon says:
men sluta
han är fan inte
död

Hedda says:
visste du inte att han dog i somras?

Simon says:
han gör ju en film nu ju

Hedda says:
haha sluuuta

Simon says:
den kommer nästa onsdag
ju

Hedda says:
sluuuuta

Simon says:
?
jag fattar inte
hur kan han släppa en film om han är död?
det kanske är ett PR-trick?

Hedda says:
men
det gör han inte?

Simon says:
jag fattar fan itne

Hedda says:
du menar dokumentär filmen?

Simon says:
du skojar med mig
ja

Hedda says:
den är OM honom

Simon says:

men
det är ju nyatagna grejor

Hedda says:
ja han dog i somras

Simon says:
dog han efter filmen?
men
va?
nej, du skojar

Hedda says:

mm

Simon says:
hur kan jag ha missat det?

Hedda says:
shit hur kunde du ha missat det?
ja
fattar inte

Simon says:
visst, det står mycket om honom i pressen

Hedda says:
herregud det var ju världens grej när han dog

Simon says:
men jag trodde fan inte han var död
amen

Hedda says:
stackars lilla dig

Simon says:
jag trodde det var någon slags PR-grej

Hedda says:
jahaaaaaaa

Simon says:
är han död på riktigt?

Hedda says:
men nej
nejnejnej
han är DÖD
han dog
poff
borta

Simon says:

alltså

Hedda says:

han är död

Simon says:

nu blir jag leden

Hedda says:

jadu. det blev hela världen när nyheten kom

Simon says:
jag måste varit borta då   helt borta
eller så umgås jag inte med MJfantaster
men han har ju släppt en ny låt.. den kommer typ nu ju
jag tror fortfarande du driver med mig
jävla Hedda

Hedda says:
NEJ
jag skojar inte
han är död

Simon says:
amen
för fan

Hedda says:
det är helt otroligt att du missat det
det är därför man haft så många dagar med bara michaeljackson på radio
för att hylla honom
king of pop is dead

Simon says:

jaha
dom hade sånt michael jackson-tema igår på Idol
antagligen därför
jag förstod ju intedet

Hedda says:
ja
precis
:/

Kommentarer
Postat av: jennie

haha till o med jag som inte läser/ser på nyheterna visste det. men du skojar väll?!

2009-10-18 @ 17:02:23
URL: http://failsafe.blogg.se/
Postat av: Emilia

HAHAHHA fan vad kul. Inte ens dina läsare fattade det, hahaha. Nr 1 på din topplista av bästa inlägg.

2009-10-19 @ 23:42:47
URL: http://emiljaaa.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0