Barn vet bäst

Jag står i kassakön på CityGross.
Lägger upp varorna på rullbandet, betalar och packar ner allt i en påse.
Strax innan jag ska gå förbi dessa stora säkerhetsbarriärer (som börjar pipa om du stulit något) så hör jag hur en man börjar skrika på sitt barn.

En pojke, kanske fem år gammal, sitter och väntar på pappa som packar matvarorna i plastpåsar.
5-åringen: ")")#¤((%("

Barnet säger något som jag inte kan tyda med något av mina öron.

Man: "VAD FAN ÄR DET DU SÄGER!?"
5-åringen: "...Kukhuvud!"
Man: "VAD HAR JAG SAGT OM DET ORDET!?"
5-åringen: "Att det är fult?"





Vilka ord barn kan nuförtiden.
Så var det verkligen inte "på min tid"

Kommentarer
Postat av: lenny

hahahahhahaha

2009-09-30 @ 16:24:33
URL: http://crnamartina.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0