Seinfeld - bara för tjockisar?

För cirka tio-tolv år var jag ofta hos en släkting till mig.
Där hemma gick serien Seinfeld varm i televisionen som då gick flitigt på tv-kanalerna.
Jag förstod inte alls det roliga med serien, men tittade ändå trots detta.
Nu i vuxna livet förstår man precis hur jävla genialisk och smart den serien är.
En sak jag dock aldrig kom underfull med som liten var följande:

Två tjockisar med glasögon i samma serie, men de var aldrig med i samma scen.
Newman och George - är detta samma person?
De är lika fula, och ungefär lika tjocka, men det kan omöjligt vara samma skådespelare, tänkte jag.
Jag gav mig inte, utan följde maniskt serien sedan dess.

Det dröjde flera avsnitt innan jag överhuvudtaget fann de två i samma scen.
Men ögonblicket kom, då jag såg båda två i min tjock-tv.
Och då förstod jag.
Det är två tjocka män i serien med glasögon, och de är inte samma person.
Jag har ändå svårt med det där även idag..
Folk säger att de kan ha svårt att se skillnad på japaner, koreaner och kineser.
Men jag ser fan inte skillnad på riktigt tjocka människor.



Kommentarer
Postat av: Junie

Haha. De ÄR faktiskt läskigt lika varandra xD

2010-04-04 @ 14:32:34
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0