Tjejer luktar fuktskadad lägenhet

Idag när jag var kring Larviområdet så märkte jag att de fortfarande håller på med renovering av fönster, dörrar och byte av stammar.
Sjukt drygt, för hissen där fungerar bara ibland då alla byggarbetare låter den stå öppen (så man inte kan trycka ner den.. lite drygt att springa upp 9 jävlar våningar för att dela post, liksom)
Men jag kom att tänka på följande:
I vissa portar luktar det mögligt till den graden att det blir som en korsning av bebisblöja/sopdoft och källare, medan andra portar nästan luktar (tro det eller ej) nyduschad tjej.
Jag vet inte om man kanske ska dra en likhet där, att mögel och tjejer luktar på samma vis?

Nu påstår jag inte att tjejer luktar just mögel, men mögel behöver inte dofta vidrigt alla gånger.
Var får jag allt ifrån?

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag vet vad du menar!!! när en sån typ mopp man tvättar golvet med har möglat, typ ofta såna som är gamla som folk tvättar trappor med luktar sjuukt gott! Och sen luktar nog källare och vindar gott av samma anledning. Damm och mögel.

2010-04-14 @ 18:30:43

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0