Luktar kvinnor svett eller sköljmedel?

Vem har mest sex egentligen, är det Joey (Vänner) eller Charlie (Two and a half men)?

Oavsett vem det än är så är jag oehört trött på att se dessa stereotypiska mansgrisar i serier.
När ska dessa karaktärer byta kön och erövra andra serier?
Jag kan förvisso inte veta om det redan gjorts, t.ex i Sex And The City eller dylikt, då jag inte tittar på sådanna serier.

Så jag kanske är lika stereotypisk och dålig som Charlie och Joey?
Oavsett vad så är dessa två karaktärer enormt efterblivna.
En är det av en slump, och en har valt att vara på detta viset.
Och just det, jag glömde ju bort att de behandlar kvinnor som objekt.

Men kvinnor ska väl behandlas som objekt?
Någon sa till mig att kvinnor kan liknas vid lakan.
Somliga väljer att byta lakan och somliga slänger sina gamla lakan.
Vissa byter bara lakan när de ska tvätta de smutsiga.

Jag vet inte riktigt om det är en så bra liknelse.
Är kvinnor smutsiga?
Är kvinnor utbytbara?
Är kvinnor platta och smala?
Är kvinnor i allas sängar?
Luktar kvinnor svett eller sköljmedel?

Kommentarer
Postat av: Emilia

Charlie knullar mer. Men Samantha i Sex and the city knullar mest. Punkt.

2010-02-04 @ 00:31:16
Postat av: Anonym

Alla kvinnor är horor utom min egen mor

2010-02-04 @ 22:11:44
Postat av: asta pasta

Du gillar inte kvinnor just nu va?

Jag luktar iaf skit!...

2010-02-07 @ 17:00:48
URL: http://snablis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0