Facebook - facefuck

Ja, jag vet att det var ett bra tag sen jag skrev här.
Men glöm det, för nu skriver jag!

På tal om inget; är det bara jag som känner mig uthängd på dessa turkiska/amerikanska/syrianska/finska dejtingsidor?
Det kan det omöjligt vara..
Varje månad är det någon ny random person som vill bli bästa polare med mig.
Ni är antagligen också drabbade.

Det jag menar är när någon random tjej/kille addar er på facebook.
Inga gemensamma vänner har man heller.
Jag misstänker skarpt att facebook har någon slags reklamkampanj med olika personer världen om som funkar som blickfång för personer som fortfarande inte hört talas om fenomenet facebook.
I mitt huvud ser det ungefär ut såhär:




Kommentarer
Postat av: Junie

det där har jag också funderat på. Eller kan det helt enkelt vara så sjukt att vissa människor är så desperata att få många facebookvänner att de typ går igenom bokstav för bokstav och klickar hejvilt, skickar vänförfrågan till allt och alla?! Flest facebookvänner vinner?

2010-02-01 @ 21:07:33
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0