Valentines with my soulmate

Wania säger:

hej

hur är det?

Vandetta säger:

hallåhallå. jodå det är bra. själv då?

Wania säger:

det är bra med mig. ska du inte fira alla hjärtans dag med digsjälv?

Vandetta säger:

 hahahaha.. hur gör man det?

Wania säger:

tänd lite ljus, ta ett bad. se på nån romnatisk film, ät gott, bli stupfull sne får du förföra digsjälv

Vandetta säger:
hahahaha
ja, det är väl ett bra alternativ. tack för tipset men jag har inget badkar, men jag får väl hoppa in i duschen och röka cigarr, sen förföra mig själv och övertala mig om att jag ska ha sex med mig själv


Kommentarer
Postat av: Wania

:P hade inte sett dethär.

Hur gick det med förförandet? Var du svårflörtad?

2010-02-26 @ 14:35:31

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0