2009

Jag gör en wixan och kör på samma tema:


Januari-Mars

Hade mycket fest i min då "nya" lya, och var stammis på Tages.




April

Till påsken tog jag en välförtjänt ledighet.


Den tiden gick åt att sola solarium, sova länge och mobba mina kollegor genom att sitta och grilla korv och dricka öl en bit utanför kontoret.

Jag var  även med i tv, på Idol


Sommaren




Helsingborgsfestivalen (konstigt nog har jag inga bilder från Landskronakarnevalen)

Var sjukt kul trots att man bara yrade runt utanför festivalsområdet.
Träffade lite nytt folk, och lurade i några sextonåringar att jag kom från Norrköping.



Höst-Vinter





Och sist men minst;saker jag aldrig trott jag skulle vara med om:
  • Gå på rättegång
  • Tatuera mig
  • Bli dumpad
  • Sluta äta kött
  • Sälja min filmsamling på över 600 dvd-filmer
  • Byta efternamn, och lägga till ett andranamn (har ju inte haft något innan)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0