Kvinnodiskriminering av den roliga arten

Saxat all text från forumet flashback.info


"Drämde en banan i flickvännens ansikte

Igår bråkade jag med min brud om pengar och det urartade i våld. Hon knuffade ner mig på golvet vilket gjorde mig rosenrasande, jag ville ge tillbaka och närmast till hands var en banan som låg på köksbordet. Jag tog upp den och drämde allt vad jag kunde i ansiktet på henne. Bananen exploderade hon fick näsblod.

Men det är inte det som är huvudpoängen här, jag undrar helt enkelt hur fan jag ska kunna styra upp detta nu dagen efter. Hon sitter inlåst på sitt rum (jag som låst) och lyssnar på skrikmusik på högsta volym. Bråket handlade om att jag ville ha tillbaka pengar som hon lånat av mig för att betala förra månadens elräkningar, och jag visste att hon hade pengar men ville ej ge mig för att hon "skulle" köpa smink istället, vilket jag tyckte var idiotiskt - och på den vägen urartade det.

Riktigt dålig stämning i lägenheten nu, behöver råd.. ska man bara lämna henne ifred?
Förstår mig fan inte på kvinnor för fem öre "



Ett av de roligaste svaren han fick var:


"Jag tycker det var klantigt att låsa in henne på rummet, det hade visat mer klass att låsa in henne i köket så att hon iaf kan laga middag åt dig som en god kvinna.
Oavsett hur arga kjoltygen blir, så lider de av moderskänslor och tänder på att laga mat till sin karl och ska således endast låsas in i kök alternativt tvättstugor så att de kan utföra lite hushållsysslor under sin ilska.

Att du låste henne i ett rum med fritidsutrustning i form av en stereo tyder på att du är en amatör. Jag misstänker även att hon kan ha haft en dator, TV och sin telefon tillgänglig inne på det rummet, vilket gjorde så att din "bestraffning" blev helt fruktlös (no pun intended).

Köper hon smink etc för pengarna så ska du drämma sminket i ansiktet på henne, då jag gissar att det var hon som slösat pengarna på bananer och annat tjafs."


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0