Hairy man shaving my private parts?

Kom nyss från ShittyGross.
Har inte handlat på evigheter känns det som, så detta var extremt nödvändigt.

Vandra raka vägen bort till deodoranten.
Väl framme står en man med österländskt ursprung och ser fundersam ut.
Han tar en rakhyvel och börjar prata på sitt språk.
Jag tror först han pratar med sig själv, och vilken rakhyvel han ska köpa.
Men inser att han står och försöker få ögonkontakt med mig.

Jag säger att jag inte förstår honom, och tittar lite märkligt på honom.
"Bra, eller?", frågar han mig.
"Ehm, ja den är nog bra", säger jag, som om jag hade någon som helst aning.

"Kostar förrrtyyyo?"
Jag har ingen aning om vad hans blivande könshårstrimmare kostar.

"Hmm.. det är nog den som kostar 70", säger jag.

"Ja, det är den, och du får ju 10 kronor rabatt med denna rabattkupongen", lägger jag till, som den expert på könshårstrimmning jag är.

"Okej, tack. Den bra?"
"Ja, den är jättebra", svarar jag honom, och drar lite på smilbanden som den falska försäljare jag är.

Varför i helvete frågar han mig om rakning?
Ser det ut som jag brukar raka mig så ofta?
Såhär ser jag ut idag (förvisso trimmat ner skägget lite igår innan utgången)


Kommentarer
Postat av: My

hähähäh

2010-03-29 @ 10:55:30

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0