Hejdå satan, jag kastar in handduken

Det är sjukt egentligen, om man verkligen tänker efter.
Satan finns faktiskt, och har ett antal lokaler runt om i Sverige.

En rolig sak är att det är en vanlig uppfattning av Heimstaden.
Kolla bara vad jag hittade på google:



Ja, det är första sökresultatet på Heimstaden via Google.
Väldigt, väldigt underhållande må jag säga.

Men men, nu ska jag faktiskt kasta in handduken.
Jag orkar inte längra leva en lögn.
Jag, Simon Vandetta säger härmed upp min lägenhet idag kl 08:00

Det var inte dig det var fel på - det var jag.
Nä, nu ljög jag; det var bara dig det var fel på.
Ha ett bra liv, och nej, vi kan fortfarande inte vara vänner.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0