Det mest onödiga blogginlägget i år

Nu ska det skriva här, men jag vet inte vad jag ska skriva om.
Högtalarna sprutar ur sig musik i alla former och färger just nu.
Lite av Govinda, Pendulum, Dance Gavin Dance, Björk mm.
Mobilen ligger stillsamt i andra änden av soffan.
Mina ögon värker pga att linserna blivit torra - fuck vad jobbigt det är att ha dålig syn.
Men vad gör det? Jag ska inte må dåligt när Roger Moore bra.

På tal om att må dåligt..
Jag mår så oehört dåligt för tillfället, men det beror mest på all oreda i lägeheten.
Ser ut som fan här, men det finns faktiskt en anledning till det!
Jag ska flytta om lite mer än en månad.
Men visst är det enormt frustrerande när det ligger saker överallt som definitivt inte ska vara där?
Ett scenario:
Du ska in på Citygross och handla tandkräm, och går då givetvis dit där tandkrämen en gång varit.
Är den där? Neeeej, för där ligger bara massa säckar med fågelfrö och dylikt.
Jag skulle egentligen få in någon sorts rolighet där, men jag orkade faktiskt inte.
Tänkte mer göra ett längre inlägg som egentligen inte skulle handla om något mer än random saker.

Om jag är berusad? Neeej, men jag är rastlös, ensam och pigg.
Då blir man såhär, man måste aktivera sig med något.
Ibland går jag och handlar Clerasil fast jag inte haft finnar på hur många år som helst, och då och då ringer jag Spendrups kundtjänst och frågar varför man blir så snurrig av deras öl.

Varför blir man snurrig av öl förresten?


Kommentarer
Postat av: Junie

Måste ha något med bubblorna i skummet att göra alltså, de åker väl upp i huvudet på något sätt och bubblar runt mellan hjärnhalvorna så att man blir helt förvirrad. Till slut kan man inte ens gå rakt. Bubblor är skojiga grejer.

2010-05-25 @ 22:09:38
URL: http://sockeriogat.wordpress.com
Postat av: Gabriella

Ja, det suger verkligen att ha dålig syn! De senaste kvällarna har jag somnat med dem... kul :P Och Clearasil ja, det var ett tag sen! Som tur är. :)

2010-05-26 @ 20:28:58
URL: http://gabrielladiaz.blogg.se/
Postat av: Özgür

Jo nu ska jag förklara varför man blir snurrig av alkohol. Drycker av detta slag innehåller etanol och etanol är som dem flesta vet lite sådär giftigt. I rätt mängd så blir kroppen endast förgiftad så mycket att det kan stimulera belöningscentrat i hjärnan och göra folk "glada". För mycket alkohol leder istället till en total alkoholförgiftning/ Dr Özgür leg. pro

2010-05-29 @ 08:08:33

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0