Finanskris MY ASS!

Admira säger:
Du vet det jobbet på Åland jag sökte..
de har hört av sig!


Vandetta säger:
Allvar?


Admira säger:

hahahha jaaa!


Vandetta säger:
fan vad sjukt!


Admira säger:
" Vi vill gärna träffa dig på vår mottagning"


Vandetta säger:
och du sa..?


Admira säger:

jag ska inte söka fler jobb
får alla dom jag inte vill ha
jag har ska låtsas att jag inte sett mailet


Vandetta säger:
hahahahahaha
så kaxigt
alla bara.. "finanskris..det finns INGA jobb!"


Admira säger:

hahahaha


Vandetta säger:

Admira bara får jobb till höger o vänster
du kissar det svenska folket i ansiktet


Admira säger:
men tackar nej till allt 
hahaha


Vandetta säger:
även det finska


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0