Killar från Mars, tjejer från Venus..gamlingar från Jupiter?

Igår när jag så proffesionellt (som jag alltid gör) parkerade min cykel utanför mitt hus såg jag en gubbe, kanske 70 plus, cykla förbi mig iklädd en sådär lite nördig/halvsportig cykelhjälm - och tro det eller ej; med en lampa på.
Klockan var cirka 16 och det var ljust ute (som det självfallet brukar vara denna tid på året) och det var sannerligen ingen liten lampa heller.

Men frågan är då, varför cykelhjälmslampa på dagen?
Har alla gamla människor detta?
Och är det något mer dom undanhåller för oss som vi inte vet om?
Ska vi vara rädda?


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hahaha, jag tror det är nån sorts konspiration.

2010-05-07 @ 20:56:59
URL: http://gabrielladiaz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0