Packa i trånga utrymmen?

Det känns som att är en enda sörja här hemma.
Jag har inte hunnit dammsuga (men varför skulle jag egentligen göra det när jag ändå ska packa inför flytten, och slänga massa gammalt skit?)
Men det är inte förrän en månad, but still.

Om någon är sugen på att hjälpa mig reda ut denna jävla shitty mess som jag själv satt mig i, så säg gärna till ;)
Öppnar man mina garderober är det inte helt omöjligt att Josef Fritzels barn hoppar ut därifrån.
Det var så oehört längesen jag gjorde ordning i mina garderober.
När jag ska ha något jag brukar använda så tar jag det ändå från tvättkorgen eftersom jag är så lat att jag inte orkat sortera kläderna efter jag tvättat.

Men sånt slipper man tänka på nu, för nu ska det ändå fixas och donas.
Smell ya later hallucinator

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0