Vad har jag gjort tjockisungen!?

Jag vet inte varför detta händer..
Men killen i Bad Santa, han den lilla tjockisen som verkar totat efterbliven, han förföljer mig i mina drömmar!



För cirka en vecka sedan hände detta: I drömmen omfamnade jag någon, som jag inte minns i efterhand vem personen var, men det var någon jag tyckte mycket om.
Sedan transformerades denna älskvärda person till denna lilla tjocka unge med snor i näsan.
Jag omfamnade snorgossen!

Inatt drömde jag att jag låg och sov i soffan (som jag brukar göra) och vaknade när grannens barn sprang ute på vår gemensamma uteplats och skrattade högt (samma här, precis som de brukar göra)
Jag kollar då ut genom mitt fönster och ser barnen springa runt på gården.
Från ingenstans kommer åter igen denna lilla tjockisunge, och denna gången tar han fram en studsmatta och sätter den utanför mitt fönster.
Han ställer sig på den, hoppas upp och ner, och tittar in på mig med en arg och besviken blick.

Vad har jag gjort som får honom att hata mig?
Har jag haft sex med hans mamma?
Har jag glömt att mata honom?
Mysteriet kvarstår


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Jag tror det är en blandning av båda dina förslag kanske? :P

2010-05-21 @ 23:29:41
URL: http://gabrielladiaz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0