Kvinnor

Okej, ni ska veta att jag inte har någon som HELST lust att skriva något kul, men jag gör det ändå...
BARA för er skull!

Har jag sagt att jag i höstas blev erbjuden sex av en äldre dam när jag delade post?
Ah, det har jag redan berättat om..
(Eller har jag?)

En annan dam kallade mig "spänstig".

Och en gång var det en dam i 40års-åldern som raggade på mig..

"Heeeeej, du var snygg, hur gammal är du?"

"22..(?)"

"VA!? Min dotter är tjugo!"

Sen gick hon bara sin väg.

Kvinnor alltså..

Kommentarer
Postat av: Junie

Hahaha, knepet är ju att ljuga om sin ålder förstår du väl. Säg att du är 30 nästa gång så går det nog bättre ska du se ;)

2011-03-29 @ 22:31:57
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0