Snopp Von Rosenskjiööld

Var på Ica Kvantum och hämtade ut ett paket idag, och passade givetvis på att handla lite när jag ändå var där.
Hittade faktiskt ett nytt tillskott bland vegetariska korvar som man även fick 5kr rabatt på om man tog en kupong.
Så givetvis gjorde jag det och traskade iväg till kassan.
S: Jooo, jag har ju en sån här kupong..
Kassörska: Jaha, tack.
S: Ja, jag vet inte om man skulle skriva något på baksidan, för det stod liksom ingenting där
Kassörska: Ah, ja.. jag vet.. int.. Men vad vill du heta då?
S: ?
Kassörska: Ja, vad vill du heta?
S: Simon?
Kassörska: Jaha, men jag tänkte mer att du ville ha ett nytt kul namn.
S: Haha, okej, som vadå?
Kassörska: Snopp kanske? Snopp Von... något?
S: Snopp Von Rosenskjiööld?

Kommentarer
Postat av: Emilemine

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2012-08-14 @ 10:50:56
URL: http://emilemine.blogsmall.com

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0