Plötslig finska

 
 
 
Gillar verkligen hur de formulerar sig i mejlet.
Först och främst så har de faktiskt tagit sig tid att skriva "Hej Simon" istället för "Hej bidragsgivare".
Men jag är alltså "drabbad", och de hoppas att jag kommer ha överseende med detta.
Nej vet ni vad, jag kommer aldrig att förlåta er!

Jag har en nu gjort en lista.
En lista där jag har inkluderat tre saker jag aldrig kommer att förlåta:
Nazi-Tyskland.
När Henke sparkade mig mellan benen sådär 20 gånger i högstadiet.
Plötslig finska upptryckt i ansiktet.

Kommentarer
Postat av: Junie

Haha, sjukt kul ju! Befarade de rätt, alltså fick du det finska nyhetsbrevet? Var det hemskt?

2013-04-09 @ 19:13:01
URL: http://sockeriogat.wordpress.com
Postat av: Emilia

HAHHHA

2013-04-12 @ 21:11:52

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0